مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 19:002023-06-04سياسي

شهر میامی مشکل آب شرب ندارد/ آبرسانی روستاها در دست اجرا


فرماندار میامی با بیان اینکه شهر میامی از معدود شهرهایی در استان سمنان است که در زمینه آب شرب مشکل خاصی ندارد، گفت: طرح های آبرسانی روستایی در دست اجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا آشوری بعد از ظهر یکشنبه در نشست شورای اداری میامی به میزبانی فرمانداری، ضمن بیان اینکه امید آفرینی به معنای پنهان کردن ضعف ها نیست، ابراز کرد: باید نکات مثبت را معرفی کرد که به خصوص در زمینه جوانی جمعیت، پله نخست رشد و توسعه در شهرستان میامی محسوب می شود.

وی با بیان اینکه جلسات مختلفی با نسل جوان و بانوان و … برگزار شه است، افزود: این به کارگیری ظرفیت های مردمی در میامی سبب شده تا مردم و گروه های مردمی و سمن ها، به عنوان همراه، به ما در بسیاری امور کمک کنند.

فرماندار میامی با بیان اینکه یکی از اقدامات خوبی که در شهرستان صورت گرفته، افتتاح بیمارستان امام رضا (ع) بود که با حضور وزیر بهداشت صورت گرفت، گفت: هر بیمارستان در بدو امر شاید کمبودهایی داشته باشد اما با ورود نماینده، مسئولان، موثران و دانشگاه علوم پزشکی، کم کم این کمبودها کاهش پیدا کرده است.

آشوری با بیان اینکه کمترین مشکلات را امروز در بیمارستان میامی داریم، گفت: متخصصان زیادی امروز به بیمارستان امام رضا (ع) مراجعه کرده اند تا بتوانند به بیماران در شهرستان میامی خدمت رسانی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر میامی مشکل آب شرب ندارد/ آبرسانی روستاها در دست اجرا

شهر میامی مشکل آب شرب ندارد/ آبرسانی روستاها در دست اجرا