مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 13:502023-06-16سياسي

فرهنگ واسطه گری در امر ازدواج باید گسترش یابد


امام جمعه دماوند با اشاره به اینکه ازدواج های ساده بسیاری از مشکلات را حل می کند گفت: باید فرهنگ واسطه گری در امر ازدواج گسترش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی در خطبه های نماز جمعه این هفته دماوند ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: امروز 26 خرداد، سالروز شهادت سربازان دلیر اسلام، شهدای موتلفه اسلامی، بخارایی، امانی، صفار هرندی و نیک نژاد در سال 1344 است.

فتاح دماوندی افزود: این شهیدان در چنین روزی الله اکبر گویان با شوق خاصی به سوی چوبه های تیرباران نظام ظلم پهلوی رفتند و آگاهانه شربت شهادت را نوشیدند.

وی با بیان اینکه این عزیزان برای خونخواهی شهدای 15 خرداد حسنعلی منصور را اعدام کردند افزود: حسنعلی منصور، نخست وزیر وقت علاوه بر نقش اصلی در جنایت 15 خرداد، لایحه ضد ایرانی کاپیتولاسیون را نیز به مجلس ارائه کرده بود و مرحوم حاج حبیب الله عسگر اولادی از همراهان این شهیدان بود که به حبس ابد محکوم شده بود و 13 سال زندان را تحمل کرد.

فتاح دماوندی با بیان اینکه دوشنبه آخر ماه ذی قعده و روز شهادت امام جواد (علیه السلام) است افزود: امام جواد (علیه السلام) مظهر نام مبدل خداوند و تبدیل زشتی ها به زیبایی ها است که با وساطت آن حضرت صورت می گیرد، با ولایت حضرت جواد (علیه السلام) سیئات و گناهان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ واسطه گری در امر ازدواج باید گسترش یابد

فرهنگ واسطه گری در امر ازدواج باید گسترش یابد