مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 22:152023-06-06ورزشي

مخزن 2 هزار مترمکعبی چوار ایلام به بهره برداری رسید


مخزن 2 هزار مترمکعبی چوار با حضور مسئولان ارشد استان ایلام به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن بهرام نیا استاندار ایلام عصر روز سه شنبه 16 خردادماه در بدو ورود به شهرستان چوار، به اتفاق بسطامی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی پس از کلنگ زنی سکوی تماشاچی زمین فوتبال شهدای چوار سپس در آیین بهره برداری مخزن 2 هزار متر مکعبی چوار حضور یافت.

استاندار ایلام با قدردانی از نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی و مدیر عامل آبفای استان گفت: سال گذشته کل کشور با تنش آبی مواجه بود اما در ایلام با تلاش ها و اقدامات انجام شده این تنش آبی مدیریت شد.

بهرام نیا با اشاره به تصفیه خانه فاضلاب شهر ایلام، افزود: عملیات اجرایی پروژه تصفیه خانه فاضلاب ایلام در قالب قرارداد بی او تی هر چه زودتر آغاز که پس از تکمیل، آب پتروشیمی تامین می شود.

وی اقدامات انجام شده در حوزه آبرسانی استان را بسیار ارزشمند و قابل تقدیر عنوان کرد و گفت: در کمتر از 3 ماه آبرسانی به 13 روستای بخش جزمان انجام شد.

پروژه سکوی تماشاچی ورزشگاه شهدای چوار کلنگ زنی شد حسن بهرام نیا استاندار ایلام عصر روز سه شنبه در بدو ورود به شهرستان چوار، به اتفاق مهندس بسطامی نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی با حضور در زمین فوتبال شهدای چوار پس از ادای احترام به شهدای زمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخزن 2 هزار مترمکعبی چوار ایلام به بهره برداری رسید

مخزن 2 هزار مترمکعبی چوار ایلام به بهره برداری رسید