مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 18:052023-06-03سياسي

ملتی در سوگ منادی استکبارستیزی/رحلتی که دنیا را در بهت فرو برد


نیمه خرداد برای ملت ایران تاریخی آبستن از حادثه های بزرگ است؛ از کلید خوردن نهضتی بزرگ تا غروب غم انگیز رهبر این نهضت و هنگامه ای که پیروان این رهبر در 14 خرداد 68 به پا کردند.

- خبرگزاری مهر – گروه استان ها – نیره شفیعی پور: یکی از محبوب ترین رهبران جهان در طول قرن های متمادی چند روزی بود که به علت بیماری قلبی در بیمارستانی در تهران بستری بود، ملتی دست به دعا داشتند تا رهبرشان سلامت خود را بازیابد اما مشیت الهی این بود که خمینی کبیر در سن 86 سالگی چشم از جهان فرو ببندد و ملتی را عزادار کند.

ساعت 22:20 سیزدهم خرداد 1368 بود که قلب یکی از شجاع ترین های زمان از حرکت ایستاد تا انقلاب کم سن و سال ایران اسلامی، رهبر و زعیم خود را از دست بدهد و ملتی را در سوگی بزرگ بنشاند.

صبح روز چهاردهم خرداد 68 وقتی خبر رحلت امام خمینی (ره) از رادیو اعلام شد، ملتی در بهت فرو رفتند و یکی از تلخ ترین صبح های تاریخی مردم ایران با خبری غم انگیز آغاز شد.

ملتی که بیش از یک دهه مدام شنونده خبر شهادت فرزندانشان بودند و انقلابشان کم کم می رفت تا روی آرامش به خود ببیند، حالا باید در سوگ رهبری بنشینند که ملتی به عشق او دست به قیام زد.

ارتباط امام و مردم ترجمان واقعی از تو به یک اشاره از ما به سر دویدن بزرگترین منادی استکبارستیزی حالا چشم از جهان فرو بسته و مردمی که همی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملتی در سوگ منادی استکبارستیزی/رحلتی که دنیا را در بهت فرو برد

ملتی در سوگ منادی استکبارستیزی/رحلتی که دنیا را در بهت فرو برد