مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 12:102023-06-03اقتصادي

ایجاد قرارگاه جهادی «سرمایه گذاری کوثر» در فارس


استاندار فارس از راه اندازی قرارگاه جهادی «سرمایه گذاری کوثر»، با هدف جذب سرمایه گذار و تسهیل روند سرمایه گذاری در این استان خبر داد.

- شیراز- استاندار فارس از راه اندازی قرارگاه جهادی سرمایه گذاری کوثر ، با هدف جذب سرمایه گذار و تسهیل روند سرمایه گذاری در این استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدهادی ایمانیه، با بیان اینکه استانداری فارس دست یاری و همکاری به سمت سرمایه گذاران دراز کرده است، گفت: در قرارگاه کوثر، ایده پردازانی که برای تحقق ایده هایشان نیازمند منابع مالی باشند و صاحبان سرمایه که برنامه خاصی برای منابع مالی خود ندارد، به یکدیگر معرفی خواهند شد.

ایمانیه خاطرنشان کرد که ایجاد و فعال شدن قرارگاه جهادی سرمایه گذاری کوثر، با معرفی صاحبان ایده و دارندگان منابع مالی به یکدیگر، بستر پیشرفت اقتصادی را فراهم خواهد کد.

او اضافه کرد: ذیل قرارگاه جهادی سرمایه گذاری کوثر، شش کارگروه، شامل؛ استعدادیابی، سرمایه گذاری، احیای واحدهای راکد، تأمین مالی، دیپلماسی اقتصادی و دستیار مردمی تعریف شده است.

استاندار فارس ادامه داد: این قرارگاه فعالیت سرمایه گذاران در زمینه های مختلفی همچون تأمین زمین، تسهیلات و زیرساخت ها را بررسی کرده و در مسیر رفع مشکلات موجود و احتمالی، اقدام می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد قرارگاه جهادی «سرمایه گذاری کوثر» در فارس

ایجاد قرارگاه جهادی «سرمایه گذاری کوثر» در فارس