مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 01:502023-06-12بين الملل

آمریکا: حمایت خود از اوکراین را چند برابر می کنیم


وزیرخارجه آمریکا اعلام کرده است که غرب حمایت خود را از ضد حمله اوکراین چند برابر خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از تاس، آنتونی بلینکن ، وزیر امور خارجه آمریکا روز دوشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: غرب مصمم است حمایت خود را از ضد حمله اوکراین به حداکثر برساند و به کمک های طولانی مدت به ارتش اوکراین ادامه دهد.

بلینکن افزود: بنابراین، ما به انجام دو کار ادامه خواهیم داد و ما مصمم هستیم که در حال حاضر حمایت خود را از اوکراین به حداکثر برسانیم تا این کشور بتواند در میدان نبرد به موفقیت دست یابد.

حمایت پایدار ما از اوکراین حیاتی است، این کشور می تواند در طول زمان، یک ظرفیت بازدارنده و دفاعی قوی برای ارتش خود ایجاد کند تا در آینده، اگر روسیه تلاش کند تجاوز دیگری را دنبال کند، این شانس را داشته باشد که از آن جلوگیری کند و اگر لزوماً به طور مؤثر در برابر آن دفاع کند، ما از آن حمایت خواهیم کرد.

وزیرخارجه آمریکا همچنین این را نیز اضافه کرد که آمریکا از اوکراین برای ادغام اقتصاد آن با اتحادیه اروپا و روند جاری اصلاحات دموکراتیک حمایت می کند.

به گفته بلینکن، قدرت نظامی، و قدرت اقتصادی و دموکراتیک برای اوکراین و برای موفقیت این کشور و برای پیشرفت آن در آینده بسیار مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا: حمایت خود از اوکراین را چند برابر می کنیم

آمریکا: حمایت خود از اوکراین را چند برابر می کنیم