مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 19:202023-06-08فرهنگي

تجلیل از 24 اثر برتر در هنرواره «عباس زمان» در مشگین شهر


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: در قالب دومین هنرواره «عباس زمان» در مشگین شهر، از پدیدآورندگان 24 اثر هنری تجلیل شد.

- مشگین شهر- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: در قالب دومین هنرواره عباس زمان در مشگین شهر، از پدیدآورندگان 24 اثر هنری تجلیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر رجبی عصر پنشجنبه در آیین اختتامیه دومین هنرواره ملی عباس زمان در مشگین شهر اظهار کرد: فراخوان این هنرواره با استقبال خوب هنرمندان از مناطق مختلف کشور روبه رو شد و ما شاهد ارسال 300 اثر هنری در رشته های مختلف موسیقی، طراحی و داستان نویسی بودیم.

وی تصریح کرد: از بین این آثار 24 هنرمند منتخب در رشته های شعر، داستان، هنرهای تجسمی، موسیقی و فیلم مورد تجلیل قرار گرفته و از تلاش ها و نقش آفرینی آنها در این عرصه تقدیر شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: حمایت و تقویت توانمندی های هنرمندان در تولید آثار فاخر و تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی، هنری و قرآنی، همچنین تهیه شناسنامه فرهنگی در شهرستان ها از مهمترین سیاست ها و برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل است.

رجبی افزود: تلاش می کنیم تا در قالب این هنرواره ها زمینه بروز و ظهور استعدادهای هنرمندان را در ابعاد مختلف فراهم کرده و اقدامات مؤثری را در تداوم برگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از 24 اثر برتر در هنرواره «عباس زمان» در مشگین شهر

تجلیل از 24 اثر برتر در هنرواره «عباس زمان» در مشگین شهر