مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 19:052023-05-31اقتصادي

خارج شدن سهام عدالت از مالکیت و تصدی گری دولت


رییس سازمان بورس و اوراق بهادار کشور در خصوص مردمی سازی سهام عدالت گفت: قطعا یکی از اهداف اصلی شورای عالی بورس واگذاری تمام اختیارات به مردم و شرکت های تعاونی و خارج شدن سهام عدالت از مالکیت و تصدی گری دولت است.

- ایسنا/مازندران رییس سازمان بورس و اوراق بهادار کشور در خصوص مردمی سازی سهام عدالت گفت: قطعا یکی از اهداف اصلی شورای عالی بورس واگذاری تمام اختیارات به مردم و شرکت های تعاونی و خارج شدن سهام عدالت از مالکیت و تصدی گری دولت است.

مجید عشقی در نشست هم اندیشی مدیران سهام عدالت استان مازندران، با اشاره به وضعیت سهام عدالت و شرکت های تعاونی سهام عدالت گفت: یکی از دغدغه های اصلی ما این است که ساختار مردمی و قابل اعتماد واگذاری سهام عدالت از پایین جامعه با اتکا به مردم شکل بگیرد و بر همین اساس در حال بررسی شرایط تمام گروه ها و ذینفعان سهام عدالت و نحوه طراحی ساختار ادامه فعالیت نهادهای درگیر در سهام عدالت هستیم که باید مدل نهایی سهام عدالت در شورای عالی بورس تصویب و اجرایی شود.

وی با اشاره به نقش مردم و تعاونی ها در مردمی سازی سهام عدالت خاطرنشان کرد: با سفر به استان های مختلف روند برگزاری مجامع عمومی تعاونی های سهام عدالت و چالش هایی که با آن ها مواجه هستند را بررسی می کنیم و امیدواریم بتوان در خصوص سهام عدالت تصمیمات و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خارج شدن سهام عدالت از مالکیت و تصدی گری دولت

خارج شدن سهام عدالت از مالکیت و تصدی گری دولت