مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 11:502023-06-12حوادث

کشف محموله 7 میلیارد قاچاق کالا در استان سمنان


 جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف محموله لوازم خانگی قاچاق به ارزش 7 میلیارد ریال در محور سمنان - دامغان خبر داد .

  - ایسنا/سمنان  جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف محموله لوازم خانگی قاچاق به ارزش 7 میلیارد ریال در محور سمنان - دامغان خبر داد .

  سرهنگ سید علی میر احمدی 22 خردادماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای حمایت از کالای ایرانی و مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در محور سمنان - دامغان ضمن کنترل خودروهای عبوری به سه دستگاه کامیون که حامل بار به مقصد یکی از استان های شرقی کشور بودند مشکوک شدند .

وی تصریح کرد: با بررسی های اولیه از سه خودرو و بارنامه های ارائه شده مشخص شد بار آنها پروفیل و رادیاتور می باشد اما با توجه به اینکه بارها با چادر کاملا پوشیده شده بود و پنل های رادیاتور به شکلی خاص چیده شده بود ظن ماموران به بار خودروها را بیشتر کرد و با بررسی تکمیلی کامیون ها 14 دستگاه انواع تلویزیون به مارک های samsung ، LG و UNEVA ، یک دستگاه ماشین لباسشویی ، یک دستگاه ماشین ظرفشویی و یک دستگاه اسپیلت، فاقد اسناد لازم گمرکی کشف و ضبط شد .

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه ارزش تقریبی این محموله کشف شده 7 میلیارد ریال می باشد اضافه کرد : در این خصوص رانندگان دستگیر و خودروها توقیف و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف محموله 7 میلیارد قاچاق کالا در استان سمنان

کشف محموله 7 میلیارد قاچاق کالا در استان سمنان