مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 12:502023-05-30ورزشي

وضعیت عارف غلامی هنوز مشخص نیست


سرپرست تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه هنوز وضعیت عارف غلامی برای دیدار فردا برابر پرسپولیس مشخص نیست، گفت: با توجه به حضور پرتعداد تماشاگران، - مسئولان مجبورند آنها را راه دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بیژن طاهری در حاشیه جلسه هماهنگی برای دیدار استقلال برابر پرسپولیس در فینال جام حذفی گفت: تصمیمات خاصی در این جلسه گرفته نشد و همه چیز همانند بازی های قبل روال طبیعی اش را سپری می کند.

وی در پاسخ به این پرسش که شما میزبان این دیدار هستید یا میهمان؟ یادآور شد: در این دیدار فقط از لحاظ اسمی میزبان هستیم و هیچ اتفاق خاصی هم رخ نخواهد داد.

فرقی بین میزبان و میهمان وجود ندارد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص مصدومیت عارف غلامی و اینکه آیا او فردا در دربی حضور خواهد داشت تصریح کرد: وضعیت او هنوز مشخص نیست و عصر امروز تکلیف این بازیکن مشخص خواهد شد و من نمی توانم الان در این خصوص اظهارنظر کنم.

طاهری در مورد بیانیه هایی که دو تیم در شب قبل از بازی منتشر می کنند، گفت: این مسائل همیشه وجود داشته و من در این مورد صحبتی ندارم.

وی در پاسخ به این پرسش که بازیکنان استقلال دریافتی نداشته و این موضوع تأثیری در روند عملکرد آنها مقابل پرسپولیس نخواهد گذاشت؟ گفت: بازیکنان ما به بی پولی عادت کرده اند اما تحت تأثیر قرار نمی گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت عارف غلامی هنوز مشخص نیست

وضعیت عارف غلامی هنوز مشخص نیست