مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 13:202023-06-10دانش

نشریه «پروکسیما» منتشر شد


دهمین شماره نشریه «پروکسیما»؛ فصلنامـه علمـی و فرهنگـی انجمن علمـی مهندسـی هوا و فضا دانشگاه آزاد واحد نجف آباد منتشر شد.

- دهمین شماره نشریه پروکسیما ؛ فصلنامـه علمـی و فرهنگـی انجمن علمـی مهندسـی هوا و فضا دانشگاه آزاد واحد نجف آباد منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، رویداد صدرا ، تاثیرات مخاطرات آب و هوایی برروی هواپیماه ، استارتاپ هرمیوس ، پهپاد 700-wj ، هواپیمای جنگی بدون سرنشین (UCAV) ، پهباد: Bayraktar Kizilelma UCAV و زیر دریایی های longbow از جمله مطالب و مقالاتی است که در این شماره منتشر شده است.

آرش ملک محمد ـ سردبیر نشریه پروکسیما در بخشی از مطلب سخن سردبیر نوشته است: سپاس خدای بزرگ را که توفیقی عنایت فرمود تا پس از طی مراحلی اینجانب در خدمت شما بزرگواران و علاقه مندان و دنبال کنندگان نشریه پروکسیما باشم.

تداوم نشریه بدون شک در راستای مشارکت شما است.

استقبال شما با ارسال مقالات و تحقیق بر روی پایان نامه های دانشجویان فارغ التحصیل و ارسال متون و اخبار به روز مرتبط با صنعت هوافضا و هوانوردی و انجام مصاحبه های خاص با شرکت های فعال در این صنعت به خصوص شرکت های دانش بنیان و افراد موثر دانشگاه باعث شکوفایی هرچه بیشتر این نشریه و جایگاهی برای اثبات دانشجویان در حوزه نویسندگی و تهیه گزارش خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشریه «پروکسیما» منتشر شد

نشریه «پروکسیما» منتشر شد