مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 12:202023-06-04اقتصادي

ساعت شروع خدمات رسانی مترو تهران تغییر می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مسعود درستی با اشاره به مصوبه هیات دولت و شروع به کار ادارات در راستای کاهش مصرف برق و انرژی از ساعت 6 صبح گفت: - مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از تغییر ساعت خدمات رسانی مترو در نیمه دوم خرداد خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مسعود درستی با اشاره به مصوبه هیات دولت و شروع به کار ادارات در راستای کاهش مصرف برق و انرژی از ساعت 6 صبح گفت: سرویس دهی در خطوط مترو تهران و حومه نیز از تاریخ 15 خرداد تا 15 شهریور 1402 در روز های هفته (شنبه تا چهارشنبه) با تغییر همراه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شروع سرویس دهی در تمامی خطوط مترو تهران و حومه از ساعت 5:30 صبح به 4:30 صبح تغییر می کند افزود: ساعت پایان به مانند سنوات گذشته تا ساعت 22:00 است.

درستی گفت: این تغییر تنها در خطوط هفتگانه اعمال می شود و مسیر های هشتگرد، فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی (ره) طبق برنامه قبلی سرویس دهی می کنند.

وی در ادامه بیان کرد: سرفاصله حرکت قطار ها و تعداد حرکت ها براساس مصوبه هیئت دولت و دستور وزارت کشور با هدف صرفه جویی برق و منابع انرژی و باتوجه به کاهش تعداد مسافران در تابستان، براساس تقاضا تعیین خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساعت شروع خدمات رسانی مترو تهران تغییر می کند

ساعت شروع خدمات رسانی مترو تهران تغییر می کند