مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 12:452023-06-04ورزشي

واکنش رییس یک هیات فوتبال به درخواست 500 میلیونی برای تغییر رای کمیته انضباطی


رییس یکی از هیات های فوتبال به مطرح شدن بحث درخواست 500 میلیونی برای تغییر رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مدتی قبل کمیته استیناف فدراسیون فوتبال اعتراض باشگاه شهید قندی یزد نسبت به تجدیدنظرخواهی در پرونده سه بر صفر شدن دیدارش با داماش گیلانیان که مربوط به رقابت های مرحله گروهی گروه دوم لیگ دسته 2 بود، رد کرد و به این ترتیب حکم کمیته انضباطی برای این پرونده، تایید شد.

پس از این اتفاق برخی در استان یزد مدعی شدند عوامل تاثیرگذار اجازه ندادند دادخواهی مجدد شهید قندی مثبت شود و حتی این بحث مطرح شد که یکی از مدیران هیات فوتبال این استان که در فدراسیون فوتبال هم دارای جایگاه است، اعلام کرده اگر نمی خواهید رای پرونده  باشگاه یزدی به سود داماش صادر شود،  باید 500 میلیون تومان هزینه کنید که مدیریت شهید قندی زیربار چنین درخواستی نرفته است.

امیر فرشاد تفکری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد این موضوع اظهار داشت: من اصلا اطلاعی از اینکه چه کسی درخواست این 500 میلیون را مطرح کرده تا رای کمیته انضباطی عوض شود ندارم و به همین دلیل گفتم حسن زاده(رییس کمیته انضباطی) و ممبینی(دبیرکل فدراسیون) پیگیر موضوع شوند که چه کسی چنین حرفی زده اما نهایت ماجرا این است شاید یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش رییس یک هیات فوتبال به درخواست 500 میلیونی برای تغییر رای کمیته انضباطی

واکنش رییس یک هیات فوتبال به درخواست 500 میلیونی برای تغییر رای کمیته انضباطی