مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 14:202023-06-08سياسي

انتقاد فرماندار از کش و قوس های بروکراتیک برای لایروبی تالاب انزلی


فرماندار شهرستان بندرانزلی با بیان اینکه در خصوص لایروبی تالاب برخی مصوبات در زیرگروه ها انجام شده ولی در کش و قوس های فضای بروکراتیک اداری است، - ایسنا/گیلان فرماندار شهرستان بندرانزلی با بیان اینکه در خصوص لایروبی تالاب برخی مصوبات در زیرگروه ها انجام شده ولی در کش و قوس های فضای بروکراتیک اداری است، گفت: انتظار داریم مسئولان اجرایی حوزه محیط زیست مجوز لازم جهت لایروبی را صادر کنند قبل از اینکه کسب و کار مردم دچار مشکل شود.

محمد پورخوش سعادت امروز در حاشیه بازدید از تالاب بندر انزلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی چند سال اخیر ظرفیت تالاب به واسطه تغییر اقلیم و تغییرات آب و هوایی همچنین پایین رفتن سطح آب دریای خزر تا حد قابل ملاحظه ای فروکش کرده است.

وی افزود: به واسطه پایین آمدن آب همچنین ورود رسوبات شاهد خشک شدن بخش هایی از تالاب هستیم و اگر این روند ادامه پیدا کند این اکوسیستم دچار خشکی بیشتری خواهد شد.

پورخوش سعادت تصریح کرد: اگر در بخش هایی از تالاب که لازم است، لایروبی صورت نگیرد کسب و کار مردم و جوامع محلی که سال ها در تالاب فعالیت داشتند و کسب درآمد می کردند به ویژه در حوزه خدمات تفریحی، گردشگری دچار مشکل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد فرماندار از کش و قوس های بروکراتیک برای لایروبی تالاب انزلی

انتقاد فرماندار از کش و قوس های بروکراتیک برای لایروبی تالاب انزلی