مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 13:102023-06-03سياسي

لزوم شناسایی نخبگان و معرفی به مرکز نوآوری


فرماندار فامنین بر لزوم شناسایی نخبگان و معرفی به مرکز نوآوری شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فامنین، سیدروح الله حسینی ظهر امروز در جلسه شورای مرکز نوآوری با بیان اینکه به دنبال فعالیتی برای یک کار جدید و خلاق که منجر به ثروت برای شهرستان شود، هستیم اظهار کرد: ظرفیت شناسی و ظرفیت سازی در این حوزه خیلی مهم است چراکه فامنین مهد ظرفیت هاست.

وی با بیان اینکه باید از این ظرفیت ها استفاده شود و شناسایی و رشد آنها بر عهده ماست گفت: در شناسایی نخبگان و معرفی به مرکز نوآوری شهرستان دستگاه های اجرایی مثل آموزش و پرورش و پژوهشسرای دانش آموزی، پایگاه های بسیج، مرکز فنی و حرفه ای، جهاد کشاورزی و صنعت و معدن و تجارت وظیفه خود را انجام دهند.

فرماندار فامنین خاطرنشان کرد: امسال در شهرستان فامنین نهضت آموزش جزو اولویت ها قرار داده شده و باید از این موقعیت استفاده شود.

 معاون پشتیبانی و منابع انسانی پارک علم و فناوری استان همدان نیز گفت: با کمک خیر نیک اندیش آقای دکتر دولتی در سال 1401 مرکز نوآوری و کارآفرینی شهرستان فامنین راه اندازی و اولین نشست شورای مرکز نوآوری تشکیل شد.

بهزاد خزاییان با بیان اینکه بررسی و پذیرش طرح هایی که توسط داوران تخصصی مورد ارزیابی قرار گرفته از وظایف شورای مرکز نوآوری است، افزود: با توجه به پتانس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم شناسایی نخبگان و معرفی به مرکز نوآوری

لزوم شناسایی نخبگان و معرفی به مرکز نوآوری