مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 14:502023-06-02سياسي

مردم مسیر امام(ره) را با قوت ادامه می دهند


به نااهلان تاکید می کنیم مردم اجازه نمی دهند مسیر امام خمینی(ره) ناتمام بماند چراکه این مسیر دائمی و بدون توقف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در خطبه های عبادی- سیاسی نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران با بیان اینکه شخصیت علمی، سیاسی و اجتماعی امام راحل نیاز به تبیین بیشتری دارد اظهار کرد: در بین همه افرادی که مفسر و مبین مکتب اسلامی امام خمینی(ره) هستند، رهبر معظم انقلاب مبین دقیق امام راحل هستند و در رأس همه قرار دارند.

وی به بررسی اصول ارکان سیاست ورزی امام خمینی(ره) پرداخت و افزود: تمام هدف امام بزرگوار تحقق اسلام و همت برای اعتلای کلمه الله در جامعه بود همچنین به میدان آوردن دین و معنویات و این موضوع که دین می تواند در مدیریت اجتماعی حضور داشته باشد.

امام جمعه همدان با بیان اینکه امام خمینی(ره) جریان حق را متصدی حق طلبی در جامعه می دانند تصریح کرد: امام عزیز در سخنرانی های خود اشاره می کنند نجات ملت های مستضعف از یوغ استکبار جهانی لازم است و باید در این مسیر پیش رفت.

وی گفت: امام خمینی در آخر عمر پربرکتشان از سال 66 به بعد درباره نظام اقتصادی به مسأله جنگ فقر و غنا اشاره کردند و می فرمودند امروز جنگ حق و باطل است، جنگ فقر و غناست و جنگ پابرهنه ها با مرفهان بی درد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم مسیر امام(ره) را با قوت ادامه می دهند

مردم مسیر امام(ره) را با قوت ادامه می دهند