مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 15:002023-05-28سياسي

فعالیت های کلان هیئت های مذهبی با خودکفایی اقتصادی ممکن می شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: جامعه ایمانی مشعر با بهره مندی از جوانان هیئتی در توسعه اقتصادی، زمینه خودکفایی را در این تشکل ها فراهم می کند.

- به گزارشخبرنگار مهر ، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده پیش از ظهر یکشنبه در جلسه مشترک با مسئول توانمندسازی اقتصادی هیئت های مذهبی جامعه ایمانی مشعر کشور، در سخنانی اظهار کرد: تقویت و تعالی هیئت های مذهبی باید با وحدت نظر و بهره گیری از ظرفیت های فعال و توانمند انجام شود.

وی بر ضرورت تعامل و همراهی بین نهادها و دستگاه ها در پیشبرد اهداف تاکید کرد و افزود: برای تحقق اهداف باید بر تعامل و همکاری بین دستگاه ها تمرکز داشته و در مسیر فعالیت با پرهیز از افراط و تفریط جایگاه هیئت مذهبی را در جامعه بدرستی تبیین کرد.

حجت الاسلام جعفرزاده بازدهی فعالیت ها را منوط به مردمی سازی امور دانست و افزود: مشارکت مردم در فعالیت ها باعث استقبال و پذیرش عمومی در جامعه می شود و این امر باید در هیئت های مذهبی با جدیت دنبال شود تا شاهد بالندگی و تقویت هیئت ها شویم.

وی بر بازدید مستمر از هیئت ها و حمایت از هیئت های نیمه فعال تاکید کرد و گفت: اگر بنا بر اجرای طرح های شاخص در هیئت های مذهبی است، باید به سراغ هیئت های ضعیف و نیمه فعال رفت و محرک های فعالیت در این هیئت ها را تقویت کرد چرا که هیئت های فعال و پوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های کلان هیئت های مذهبی با خودکفایی اقتصادی ممکن می شود

فعالیت های کلان هیئت های مذهبی با خودکفایی اقتصادی ممکن می شود