مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 12:202023-05-31بين الملل

اتحادیه اروپا به «غفلت تکان دهنده» در قبال پناهجویان افغان متهم شد


کمیته بین المللی نجات، سران اتحادیه اروپا را به غفلت تکان دهنده، شوکه کننده، متناوب و دامنه دار در قبال پناهجویان افغان که بسیاری از آنها در شرایطی شبیه به زندان در جزایر واقع در یونان گرفتار شده اند، - اتحادیه اروپا به غفلت تکان دهنده در قبال پناهجویان افغان متهم شد کمیته بین المللی نجات، سران اتحادیه اروپا را به غفلت تکان دهنده، شوکه کننده، متناوب و دامنه دار در قبال پناهجویان افغان که بسیاری از آنها در شرایطی شبیه به زندان در جزایر واقع در یونان گرفتار شده اند، متهم کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه گاردین، مشخص شده که فقط 271 پناهجوی افغان در سال 2022 در اتحادیه اروپا مستقر و ساکن شده اند که یک دهم درصد از 270 شهروند افغانی هستند که به شدت نیازمند محفاظت هستند.

کمیته بین المللی نجات در گزارش خود مدعی شده که کشورهای عضو اتحادیه اروپا به صورت مداوم در اجرای وعده های قانونی اسکان دوباره شکست خورده اند و بسیاری از افغان هایی که به مرزهای اتحادیه اروپا می رسند دوباره آسیب پذیر شده اند.

این کمیته همچنین مدعی شد که حتی یک نفر تحت طرحی که در سال 2021 در آلمان برای اسکان مجدد 1000 شهروند افغان در ماه ایجاد شده بود، وارد نشده، در حالی که ایتالیا فقط نیمی از پناهجویان را که وعده داده بود، پذیرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه اروپا به «غفلت تکان دهنده» در قبال پناهجویان افغان متهم شد

اتحادیه اروپا به «غفلت تکان دهنده» در قبال پناهجویان افغان متهم شد