مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 14:252023-05-31اقتصادي

اختصاص 600 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به خراسان شمالی


معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: برای سال 1402 مبلغی در حدود 600 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال برای خراسان شمالی تخصیص داده شده است که امیدواریم با همکاری خوب بانک ها عامل این اعتبار در حوزه اشتغال جذب شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز مرتضی فیروزآبادی، معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) طی سفر دو روزه به خراسان شمالی با اشاره به تحقق 95 درصدی پرداخت تسهیلات اشتغال در خراسان شمالی طی سال گذشته اظهار کرد: برای سال 1402 مبلغی در حدود 600 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال برای خراسان شمالی تخصیص داده شده است که امیدواریم با همکاری خوب بانک ها عامل این اعتبار در حوزه اشتغال جذب شود.

  وی ضمن تقدیر از همکاری خوب بانک های عامل در پرداخت تسهیلات اشتغال گفت: در سال گذشته پرداخت 450 میلیارد تومان تسهیلات تبصره 16 به خراسان شمالی پیش بینی شده بود که 95 درصد آن جذب شد.

  معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) افزود: تعهد کمیته امداد برای سال 1402 ایجاد 500 هزار فرصت شغلی در کشور با پرداخت 35 هزار میلیارد تومان تسهیلات است.

  وی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور تقویت منابع پرداخت تسهیلات را ضروری دانست و گفت: در شورای عالی اشتغال مصوب شده است تا کسری منابع از پرداخت 35 هزار میلیارد تومان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 600 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به خراسان شمالی

اختصاص 600 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به خراسان شمالی