مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 11:252023-06-06فرهنگي

حمایت برنده نوبل از «امبر هرد»


«آنی ارنو» نویسنده فرانسوی برنده نوبل ادبیات و گروهی دیگر از فعالان حقوق زنان با انتشار نامه ای از «امبر هرد» همسر سابق «جانی دپ» حمایت کردند.

- آنی ارنو نویسنده فرانسوی برنده نوبل ادبیات و گروهی دیگر از فعالان حقوق زنان با انتشار نامه ای از امبر هرد همسر سابق جانی دپ حمایت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ددلاین، آنی ارنو نویسنده برنده جایزه نوبل، نامه ای سرگشاده را در حمایت از امبر هرد امضا کرده که در آن توهین و آزار و اذیت مداوم این بازیگر زن در فضای مجازی محکوم شده است.

ارنو در اکتبر 2022 برای ترسیم زندگی زنان در فرانسه از دهه 1960 به بعد موفق به دریافت جایزه نوبل ادبیات شد.

از جمله آثار مهم او درام اتفاق است که اساس ساخت فیلمی با همین نام به کارگردانی اودری دیوان شد که در نهایت شیر طلایی بهترین فیلم جشنواره ونیز را دریافت کرد.

این نویسنده فرانسوی در کنار گروهی متشکل از 68 فمینیست و شخصیت فرهنگی فرانسوی، نامه سرگشاده ای را در فضای مجازی همزمان با اولین سالگرد شکست امبر هرد در یک دعوای حقوقی پرسر و صدا با همسر سابقش جانی دپ منتشر کردند.

این نامه حکم اعلام شده علیه امبر هرد در دادگاه را زیر سوال نمی برد، بلکه نگرانی خود را در مورد توهین و آزار و اذیت مداوم این بازیگر زن در فضای مجازی ابراز می کند و نحوه تبدیل دادگاه به یک سیرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت برنده نوبل از «امبر هرد»

حمایت برنده نوبل از «امبر هرد»