مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 07:402023-06-13فرهنگي

نمایشگاه صنایع دستی و سوغات محلی در ایلام برپا شد


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و سوغات محلی به مناسبت هفته صنایع دستی در محل قلعه والی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فرزاد شریفی با اعلام این خبر اظهار کرد: به مناسبت هفته صنایع دستی در محل قلعه والی شهر ایلام نمایشگاه صنایع دستی و سوغات محلی به مدت پنج روز برگزار می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام افزود: امسال نمایشگاه صنایع دستی و سوغات محلی متفاوت تر از سال های گذشته، با برپایی 12 تخته سیاه چادر به معرفی محصولات صنایع دستی استان می پردازد.

شریفی گفت: در این نمایشگاه محصولات صنایع دستی استان در رشته های مختلف شامل گلیم نقش برجسته، سفال و سرامیک، حصیربافی، چیت بافی، معرق روی چوب، زیورآلات سنتی، چاقوسازی، چرم دوزی، آیینه کاری، محصولات جاجیم بافی، نمد، بافته های سنتی و … در معرض نمایش عموم قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: همچنین در این نمایشگاه صنعتگران با پخت نان محلی و شیرینی های سنتی از بازدیدکنندگان و علاقه مندان پذیرایی می کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام ادامه داد: نمایشگاه صنایع دستی و سوغات محلی به مدت پنج روز از 22 لغایت 26 خردادماه 1402 در محل قلعه والی شهر از ساعت 16 الی 21 شب، برای خرید و بازدید علاقه مندان دایر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه صنایع دستی و سوغات محلی در ایلام برپا شد

نمایشگاه صنایع دستی و سوغات محلی در ایلام برپا شد