مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 12:052023-06-17سياسي

اگر در جنگ ترکیبی مردم کنار نیروی انتظامی نبودند موفق نمی شدیم


فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی گفت: اگر در جنگ ترکیبی مردم در کنار نیروی انتظامی نبودند موفق نمی شدیم.

- ایسنا/خراسان رضوی فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی گفت: اگر در جنگ ترکیبی مردم در کنار نیروی انتظامی نبودند موفق نمی شدیم.

سردار محمدکاظم تقوی امروز شنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور خاطرنشان کرد: ابتدای حضورم در خراسان رضوی، شأن و منزلت نیشابور را در چارچوب مأموریت خودم نپسندیدم و علاقه داشتم همان طور که نام نیشابور در جهان می درخشد نام پلیس آن هم بدرخشد.

وی با بیان اینکه نیشابور شهری است که حدیث ولایت در آنجا ابلاغ و تفسیر شد، گفت: عظمت این سرزمین به معنای واقعی کلمه در ایران اسلامی بر کسی پوشیده نیست و استعدادهایی که در نیشابور وجود دارد، متفاوت از سایر نقاط است.

سردار تقوی افزود: بهترین جمله و تفسیر درباره تلاش های نیروی انتظامی در حوادث اخیر به جنگ ترکیبی تعبیر شد و بر این اساس کارنامه نیروی انتظامی موفق بود و اگر در این جنگ ترکیبی مردم کنار نیروی انتظامی نبودند موفق نمی شدیم.

وی با اشاره به جایگاه ویژه نیشابور، ادامه داد: ابتدای حضورم در خراسان رضوی وضعیت نیشابور را که تحلیل کردم، متوجه شدم از سال 1370 هر آنچه داشتیم به همان بسنده شده و در شهرستان توسعه اساسی نداشتیم به همین دلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر در جنگ ترکیبی مردم کنار نیروی انتظامی نبودند موفق نمی شدیم

اگر در جنگ ترکیبی مردم کنار نیروی انتظامی نبودند موفق نمی شدیم