مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 16:102023-06-18اقتصادي

رییسی: فناوری صنعت هسته ای و نظامی به سایر صنایع به ویژه خودروسازی سرریز شود


رییسی با تاکید بر ضرورت تبیین دستاوردهای هسته ای کشور برای مردم، تصریح کرد: باید توانایی ها و فناوری هایی را که در صنعت هسته ای کسب شده به سایر صنایع، - به ویژه خودروسازی سرریز کنیم تا به این مرحله از موفقیت برسند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس جمهور با اشاره به تاثیرات فناوری هسته ای در زندگی مردم به ویژه در حوزه های بهداشت و درمان، کشاورزی و صنعت، همچنین در صنایع نفت و گاز و بسیاری از بخش های دیگر گفت: با اراده دانشمندان کشور در تبدیل دانایی به توانایی در عرصه هسته ای، امروز میلیون ها نفر از بیماری نجات یافته اند که این جزو افتخارات بزرگ کشور است.

سید ابراهیم رییسی رییس جمهور در بازدید از نمایشگاه توانمندی های صنعت هسته ای کشور گفت: دستاورهای صنعت هسته ای نشان دهنده این واقعیت است که جوانان عزیز و دانشمندان این کشور چگونه تهدیدها و تحریم ها را به فرصت تبدیل کردند و برپایی این نمایشگاه پیامی از سوی صنعت هسته ای کشور برای سایر صنایع است، که چطور می توان با وجود بالاترین حجم از تحریم ها و تهدیدها به چنین سطحی از موفقیت رسید.

موفقیت صنعت هسته ای با وجود تحریم ها الگویی برای دیگر صنایع است.

رییس جمهور در این بازدید با توضیحات کارشناسان و دست اندرکاران از جزییات آخرین فعالیت ها و دستاوردهای صنعت هسته ای و تاثیرات آنها در زندگی رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: فناوری صنعت هسته ای و نظامی به سایر صنایع به ویژه خودروسازی سرریز شود

رییسی: فناوری صنعت هسته ای و نظامی به سایر صنایع به ویژه خودروسازی سرریز شود