مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 14:502023-05-29اقتصادي

مشارکت 22 میلیاردی بویین زهرایی ها در کمک به نیازمندان


مردم نیکوکار طی سال گذشته بیش از 22 میلیارد و 291 میلیون تومان به نیازمندان و محرومان بویین زهرا مساعدت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ابوالفضل خاکباز بیان کرد: مردم نیکوکار سال گذشته با استمرار کمک های خود توانسته اند در ارتقای زندگی نیازمندان گام بردارند.

وی ادامه داد: مردم نیکوکار طی سال گذشته بیش از 22 میلیارد و 291 میلیون تومان به نیامندان و محرومان بویین زهرا مساعدت کرده اند.

رییس کمیته امداد بویین زهرا اضافه کرد: از این میزان کمک مردمی بیش از 740 میلیون تومان صدقه، بیش از 955 میلیون تومان مشارکت در طرح اکرام ایتام و بیش از یک میلیارد و 529 میلیون تومان مشارکت در طرح اکرام محسنین است.

وی افزود: همچنین بیش از دو میلیارد و 842 میلیون تومان طرح اطعام افطاری، بیش از دو میلیارد و 92 میلیون تومان طرح نذر قربانی و بیش از چهار میلیارد و 958 میلیون تومان مشارکت در طرح احسان حسینی بوده است.

خاکباز خاطرنشان کرد: در این مدت در جشن عاطفه ها 719 میلیون تومان و در جشن نیکوکاری بیش از دو میلیارد و 683 میلیون تومان مشارکت مردمی را شاهد بوده ایم البته مشارکت در طرح کوثر (کمک به جهیزیه نیازمندان) 316 میلیون تومان و کمک به طرح شفا (کمک به بهداشت و درمان نیازمندان) بیش از 155 میلیون تومان مشارکت مردمی را شاهد بوده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 22 میلیاردی بویین زهرایی ها در کمک به نیازمندان

مشارکت 22 میلیاردی بویین زهرایی ها در کمک به نیازمندان