مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 15:102023-06-12سياسي

مراسم معارفه مدیر جدید مجموعه سعدآباد برگزار شد


مدیر جدید مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد در مراسم معارفه خود این مجموعه را یک مجموعه ملی دانست که باید با رویکرد و نگاه ملی اداره شود .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مراسم تکریم و معارفه وحید رحمتی و سیدحسین علوی مدیر پیشین و فعلی مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد با حضور علی دارابی قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی کشور صبح امروز 22 خرداد ماه 1402 در سالن ملت سعدآباد برگزار شد.

مرتضی ادیب زاده مدیر کل موزه ها با بیان اینکه مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد گنجینه ملی و دارای ذخیره ارزشمند کارشناسی منسجم است، افزود: با توجه به تنوع موجود این مجموعه مسائل مختلفی را نیز در برمی گیرد و آقای رحمتی در دوره کوتاه مدیریت خود سعدآباد را بر صدر نشاند.

امیدواریم در آینده با جذب نیروهای متخصص ظرفیت کارشناسی مجموعه را غنای بیشتر ببخشیم.

وی با بیان اینکه در حوزه کودک برنامه ریزی ها و اتفاقات خوبی را شاهد بودیم، به ادامه دار بودن این مسیر اشاره کرد و افزود: در حوزه روایت گری نیز وظایف و برنامه ها مشخص شده است، با روایتگری درست و پرهیز از اعمال نظرهای شخصی می توانیم جایگاه بالایی بین مردم داشته باشیم.

مدیرکل موزه ها با اشاره به اینکه این مجموعه متعلق به مردم ایران است، ادامه داد: بخش بزرگی از تاریخ معاصر در این مجموعه رخ داده است و ظرفیت بالایی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم معارفه مدیر جدید مجموعه سعدآباد برگزار شد

مراسم معارفه مدیر جدید مجموعه سعدآباد برگزار شد