مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 22:102023-06-17سياسي

فعالیت انصاف نیوز از سر گرفته شد


در اوایل اردیبهشت ماه با شروع اجرای حکم آن دادگاه، بامداد لاجوردی، از اعضای موسس انصاف نیوز برای جایگزینی صاحب امتیاز و مدیر مسئول به هیات نظارت بر مطبوعات معرفی شده بود و فرآیند بررسی او در این مدت تکمیل نشده بود، - برای همین این رسانه نمی توانست در این مدت فعالیت کند.

با رای شعبه ی هفتم دیوان عالی کشور برای لغو حکم محرومیت علی اصغر شفیعیان به عنوان مدیر مسئول و صاحب امتیاز انصاف نیوز، این سایت خبری تحلیلی پس از 43 روز فعالیت خود را از سر گرفت.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازانصاف نیوز؛ شعبه ی هفتم دیوان عالی کشور دوشنبه ی گذشته دادنامه ی خود را درباره ی درخواست اعاده دادرسی پرونده صادر کرد و پرونده برای بررسی مجدد به دادگاه هم عرض ارجاع می شود و رای دادگاه قبلی کان لم یکن تلقی خواهد شد.

  در اوایل اردیبهشت ماه با شروع اجرای حکم آن دادگاه، بامداد لاجوردی، از اعضای موسس انصاف نیوز برای جایگزینی صاحب امتیاز و مدیر مسئول به هیات نظارت بر مطبوعات معرفی شده بود و فرآیند بررسی او در این مدت تکمیل نشده بود، برای همین این رسانه نمی توانست در این مدت فعالیت کند.

  شکایت مربوط به این پرونده از مدیر انصاف نیوز، توسط یک وزارتخانه ی دولتی در روز 13 مردادماه 1400 یعنی اولین روز ریاست سید ابراهیم رییسی بر دولت سیزدهم به ثبت رسیده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت انصاف نیوز از سر گرفته شد

فعالیت انصاف نیوز از سر گرفته شد