مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 08:502023-06-17سياسي

راه اندازی رشته های کارشناسی ارشد در دانشگاه فرهنگیان بوشهر


رییس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: دنبال راه اندازی رشته های کارشناسی ارشد در دانشگاه فرهنگیان بوشهر هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا درویشی صبح شنبه در نشست با نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس ضمن تشریح وضعیت دانشگاه و دستاوردهای سال گذشته تاکنون اظهار داشت: امروز دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر نسبت به سایر دانشگاه های فرهنگیان کشور در ابعاد مختلف پیشرفت چشمگیر داشته و کسب رتبه نخست کشوری در اجرای مفاد رهنامه 40 ماده ای دانشگاه فرهنگیان گواهی بر این مدعا است.

وی با اشاره به برخی کمبودهای دانشگاه در حوزه زیرساختی بیان داشت: در حوزه عمرانی نیز در سال گذشته بهسازی کف ساختمان اداری آموزشی پردیس بنت الهدی صدر بوشهر پس از 33 سال در مدت کمتر از یک ماه صورت گرفت.

درویشی بیان داشت: طبقه سوم خوابگاه شهدای دانشجو پردیس علامه طباطبایی نیز به صورت کامل از کف ساختمان تا سقف آن به همراه نصب کمد دیواری جدید و تجهیزات کلاسی کلاس های درس پردیس بنت الهدی نیز نوسازی شد و تجهیزات سرمایشی آشپزخانه این پردیس و صنعتی شدن آشپزخانه آن نیز انجام شد.

وی تصریح کرد: پس از یکسال تلاش بی وقفه مجوز احداث ساختمان آموزشی پردیس علامه طباطبایی اخذ شد که در حال حاضر حدود 10 میلیارد تومان اعتبار برای آن محقق شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی رشته های کارشناسی ارشد در دانشگاه فرهنگیان بوشهر

راه اندازی رشته های کارشناسی ارشد در دانشگاه فرهنگیان بوشهر