مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 00:302023-06-01فرهنگي

حبیب الله بهمنی رییس شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کوتاه بسیج شد


حبیب الله بهمنی ریاست انجمن فیلم سازمان بسیج هنرمندان به عنوان رییس شورای سیاست گذاری جشنواره فیلم کوتاه بسیج در سال 1402 منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس همزمان با دهه کرامت؛ جلسه انجمن فیلم سازمان بسیج هنرمندان با حضور مدیریت های این سازمان برگزار شد.

طی این جلسه سیاست ها و برنامه های سازمان بسیج هنرمندان برای پنجمین جشنواره فیلم کوتاه بسیج در سال 1402 مورد بررسی قرار گرفت.

در انتهای جلسه حبیب الله بهمنی که ریاست انجمن فیلم سازمان بسیج هنرمندان را به عهده دارد به عنوان رییس شورای سیاست گذاری جشنواره فیلم کوتاه بسیج منصوب شد و حکم مسئولیت ایشان به نیابت از ریاست سازمان بسیج هنرمندان توسط مهدی عظیمی مشاور عالی دبیر پنجمین جشنواره فیلم کوتاه بسیج تقدیم شد.

طی این حکم مقرر شد پیگیری های لازم را در خصوص انطباق برگزاری آن با اصول و سیاست های ابلاغی سازمان بسیج مستضعفین انجام شود و ضمن بهره گیری از ظرفیت هنرمندان در حل مسائل و چالش های هنری و ادبی در راستای گسترش شبکه هنرمندان انقلابی با رویکرد هویت بخشی و توانمندسازی، تربیت و پرورش استعدادهای برتر شبکه هنری بسیج و تقویت و توسعه این شبکه اقدام شود پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حبیب الله بهمنی رییس شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کوتاه بسیج شد

حبیب الله بهمنی رییس شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کوتاه بسیج شد