مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 11:552023-06-02بين الملل

گانتز، رقیب سرسخت نتانیاهو در نظرسنجی ها


نتایج آخرین نظرسنجی روزنامه عبری «معاریو» در سرزمین های اشغالی نشان داد مقبولیت «بنیامین نتانیاهو» برای نخست وزیری تل آویو کاهش چشمگیری یافته و «بنی گانتز» برای جایگزینی او پیشتاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های عبری امروز جمعه دوم ژوئن گزارش دادند روزنامه عبری معاریو نظرسنجی جدیدی را انجام داده که نتیجه آن پیشی گرفتن بنی گانتز وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر فعلی کابینه تل آویو است.

شبکه صهیونیستی آی24 ، گزارش داد: بر اساس نظرسنجی معاریو که توسط مناخیم لازار مدیر بخش سیاسی این رسانه انجام شده، پس از تساوی گانتز و نتانیاهو در نظرسنجی هفته گذشته، دوباره شکاف قابل توجهی بین آراء دو طرف حاصل شده و در نظرسنجی اخیر، حزب پایگاه دولت 29 کرسی و حزب لیکود تنها 26کرسی به دست آوردند.

بر اساس نظرسنجی فعلی، ائتلاف نتانیاهو در حال تضعیف است و در انتخابات آتی تنها 52 کرسی به دست می آورد؛ در حالی که ائتلاف مخالفان 68 کرسی خواهد داشت و قادر خواهد بود تا به ریاست گانتز تشکیل کابینه دهد.

این نظرسنجی عمومی در حالی منتشر می شود که از ابتدای تشکیل کابینه تاکنون، سیاستمداران صهیونیست به روی کار آمدن مجدد نتانیاهو معترض بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گانتز، رقیب سرسخت نتانیاهو در نظرسنجی ها

گانتز، رقیب سرسخت نتانیاهو در نظرسنجی ها