مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 09:402023-06-20سياسي

وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی معتقد به اقتصاد مردمی است


یکی از برنامه های مهم وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی کم کردن تصدی گری دولت است و وی اعتقاد دارد که هر چقدر اقتصاد مردمی تر باشد، - نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: یکی از برنامه های مهم وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی کم کردن تصدی گری دولت است و وی اعتقاد دارد که هر چقدر اقتصاد مردمی تر باشد، به نفع مردم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر بسطامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه 30 خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با صلاحیت محمدعلی نیکبخت به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی، اظهار داشت: نیکبخت مرد روزهای سخت نظام جمهوری اسلامی ایران است و دارای شخصیتی انقلابی و ولایت مدار است.

وی متذکر شد: وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی تجربه کافی در سطوح مختلف دارد و مانند سربازی است که همه مراحل را طی کرده است و به درجه سرداری رسیده است.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما باید به اقشار آسیب پذیر جامعه و معیشت محرومان توجه کنیم که امروز مهم ترین مشکل مردم تأمین کالاهای اساسی است که امید داریم با دست توانمند و جهادگر نیکبخت این دغدغه مردم مرتفع شود.

بسطامی با بیان اینکه تأمین آب شرب و کشاورزی در برنامه های وزیر پیشنهادی کشاورزی مورد توجه قرار گرفته است، اظهار داشت: توجه به بحث زنجیره ارزش تولید در کشور مغفول مانده که با تدبیر وزیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی معتقد به اقتصاد مردمی است

وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی معتقد به اقتصاد مردمی است