مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 23:102023-06-12سياسي

مسئولان محیط زیست به صنایع دغدغه مند برای آلودگی هوا راهکار دهند


بسیاری از صاحبان صنایع مانند مردم دغدغه آلودگی هوا دارند و مسئولان محیط زیست باید به آنها راهکار دهند و آنها را در این مسیر راهنمایی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید اسماعیل شاکر در دیدار با رییس و کارکنان اداره محیط زیست اردکان با گرامیداشت هفته محیط زیست و تقدیر از تلاش های صورت گرفته در راستای حفاظت از عرصه های مختلف زیست محیطی اظهار داشت: امروز موضوع محیط زیست به خاطر تأثیر ویژه در همه امور به یکی از مسائل اصلی کشور ما و یک دغدغه ملی و فراجناحی تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه همه مسئولان، رسانه ها، فعالان و نخبگان اجتماعی و فرهنگی باید در این زمینه حساس باشند، افزود: برخی صاحبان صنایع واقعاً دغدغه رفع آلودگی دارند و باید با پیگیری و راهنمایی آنها را در این مسیر کمک کرد.

شاکر بر اجرای طرح پایش آنلاین در همه صنایع به منظور جلوگیری از سوءاستفاده ها تأکید کرد و با بیان اینکه سلامت مردم و محیط زیست در رأس دغدغه ها است، افزود: این دغدغه با هیچ موضوعی قابل مقایسه و معامله نخواهد بود و صاحبان صنایع به حل مشکلات زیست محیطی فراتر از قانون و دستورالعمل به عنوان وظیفه انسانی و دین شرعی نگاه کنند.

روح الله زارع، رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اردکان نیز دراین دیدار به ارائه گزارشی از وضعیت محیط زیست شهرستان و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان محیط زیست به صنایع دغدغه مند برای آلودگی هوا راهکار دهند

مسئولان محیط زیست به صنایع دغدغه مند برای آلودگی هوا راهکار دهند