مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 15:112023-06-20سياسي

آیین مسلمیه با حضور 200 هیأت در حرم حضرت عبدالعظیم برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، حجت الاسلام محسن عرفاتی معاون امور علمی و فرهنگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) ظهر امروز در نشست خبری برگزاری برنامه های ایام مسلمیه در شهرری اظهار کرد: آیین عزاداری حضرت مسلم بن عقیل(ع) به مدت 3 شب، از روز یکشنبه چهارم تیرماه مصادف با شب شهادت امام محمد باقر(ع) تا سه شنبه ششم تیرماه مصادف با شب شهادت حضرت مسلم بن عقیل(ع) در حرم مطهر برگزار می شود.

وی گفت: سال گذشته 150 هیأت از نقاط مختلف استان تهران و همچنین استان های همجوار مانند قم و البرز در آیین مسلمیه به عزاداری پرداختند و امسال نیز حضور 200 هیأت مذهبی در این آیین پیش بینی شده است.

معاون امور علمی و فرهنگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) افزود: آیین عزاداری مسلمیه پس از نماز مغرب و عشاء شروع می شود و حدودا تا زمان اذان صبح ادامه دارد که هیأت های مذهبی و دسته جات از میدان شهرری به سمت حرم مطهر حرکت کرده و به عزاداری می پردازند.

حجت الاسلام عرفاتی با اشاره به تشکیل جلسات مختلف برای برگزاری این مراسم، افزود: تدابیر لازم برای میزبانی از مراسم عزاداری سفیر کوفه اتخاذ شده و در این مراسم که برنامه های مختلف سخنرانی و عزاداری اجرا خواهد شد، محل استقرار برای آقایان و بانوان در حرم مطهر در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین مسلمیه با حضور 200 هیأت در حرم حضرت عبدالعظیم برگزار می شود

آیین مسلمیه با حضور 200 هیأت در حرم حضرت عبدالعظیم برگزار می شود