مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 06:002023-06-20فرهنگي

سریال رهایم کن ؛ چه اسم خوبی برای فرار از سرانجام داستان ! واقعا حیف ...


سریال رهایم کن با توجه به آن که در لایه های مختلف داستانگویی، کارگردانی، فضاسازی، انتخاب بازیگران، بازی بازیگران، طراحی صحنه و .

از سطح کیفی بالایی برخوردار است واقعا این مدل پایان بندی برای آن تعجب برانگیز است! - سریال رهایم کن ؛ اما افسوس تو رو خواستن دیگه دیره ، دیگه دیره .

به حسن های این مجموعه و تمایز آن با بسیاری از سریال های تولید شده در شبکه نمایش خانگی اشاره شد، اما حال که مجموعه به پایان رسیده است قسمت آخر آن تمام آن رشته ای که بافته بود را پنبه کرد.

  ناگهان نغمه (همسر سابق حاتم) اخلاق مدار شده و به مارال می گوید که مسبب مرگ برادرش (یونس) هاتف است.

مارال که انسانی منطقی و مبادی آداب و حتی پاکباخته تر از آن است که در مقابل پیشنهاد پول نایب خان خود را ببازد و به عشقش پشت کند، به حاتم هم پشت کرده و هاتف را به دوستان برادرش لو می دهد تا او را بکشند! بهرام در شمال کشف شده و توسط ناصر به قتل می رسد! یک ایستگاه قطار که در تمام داستان چندان اهمیتی ندارد مکان مهمترین اتفاق سریال می شود، این ایستگاه در کجا قرار دارد؟ چرا تا این حد از سیاهرود دور است؟ چرا دو برادر هر چه با موتور می روند انگار در جاده ابدیت گیر افتاد اند و به هیچ جا نمی رسند؟  اصلا نایب خان چه شد؟ او با غم مرگ پسر محبوبش چه کرد و چکونه با پسر مشکل دارش کنار آمد؟ که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سریال رهایم کن ؛ چه اسم خوبی برای فرار از سرانجام داستان ! واقعا حیف ...

سریال رهایم کن ؛ چه اسم خوبی برای فرار از سرانجام داستان ! واقعا حیف ...