مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 22:202023-06-13سياسي

آبرسانی به 16 روستای لرستان با مشارکت خیرین آبرسان


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان از آبرسانی به 16 روستای این استان با مشارکت و استفاده از ظرفیت خیرین آبرسان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، یاسر اکبریان در سخنانی در خصوص طرح آبرسانی به روستاهای محروم استان لرستان، اظهار داشت: جهاد آبرسانی طرحی برای رساندن آب به روستاهایی است که فاقد آب سالم بهداشتی هستند و یا نیازمند بازنگری در تاسیسات آبرسانی هستند و پیش بینی می شود که تا پایان دولت سیزدهم به 125 روستای استان لرستان آبرسانی شود.

وی گفت: با انعقاد تفاهم نامه با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و با همکاری بسیج سپاه پاسداران در استان برای آبرسانی به 125 روستای دارای تنش آبی و با اعتباری بالغ بر 425 میلیارد تومان شروع شده و تاکنون 50 درصد پیشرفت پروژه داشته ایم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان، اضافه کرد: در حال حاضر عملیات آبرسانی به 24 روستا ی شناسایی شده انجام شده و به زودی به بهره برداری و افتتاح خواهد شد، همچنین پیش بینی می شود که تا پایان سال جاری در حدود 70 درصد پروژه به مرحله بهره برداری برسد.

اکبریات از مشارکت خیرین آبرسانی خبر داد و گفت: در ایران آب علاوه براین که امری حیاتی است مقدس و ارزشمند شمرده می شود بر همین اساس خیرین در این زمینه ورود داشته و با مشارکت آنها پروژه ها و طرح های آبرسانی به روستاها به خوبی پیش می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی به 16 روستای لرستان با مشارکت خیرین آبرسان

آبرسانی به 16 روستای لرستان با مشارکت خیرین آبرسان