مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 15:102023-05-28سياسي

لزوم جمع آوری محسوس معتادان متجاهر در خوزستان


برنامه های هفته مبارزه با مواد مخدر باید مبتنی بر فرهنگ بومی استان خوزستان و با استفاده از گروه های هدف و به دور از کارهای صوری و تبلیغاتی انجام شود.

- ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان گفت: برنامه های هفته مبارزه با مواد مخدر باید مبتنی بر فرهنگ بومی استان خوزستان و با استفاده از گروه های هدف و به دور از کارهای صوری و تبلیغاتی انجام شود.

علی اکبر حسینی محراب در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان که امروز یکشنبه برگزار شد، با تاکید بر پیشگیری از بازگشت مجدد بهبودیافتگان به اعتیاد از طریق مطالعه و بررسی بسترهایی که موجب بازگشت آلودگی افراد به مواد مخدر می شود، گفت: برنامه های هفته مبارزه با مواد مخدر باید مبتنی بر فرهنگ بومی استان خوزستان و با استفاده از گروه های هدف و به دور از کارهای صوری و تبلیغاتی انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، وی افزود: جمع آوری معتادان متجاهر و پاک سازی محلات آلوده باید به گونه ای که برای مردم محسوس باشد، انجام شود.

حسینی محراب گفت: دستگاه های مختلف ذیربط نیز در کنار وظایف ذاتی خود در زمینه مبارزه با مواد مخدر مشارکت موثر و مستمری داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم جمع آوری محسوس معتادان متجاهر در خوزستان

لزوم جمع آوری محسوس معتادان متجاهر در خوزستان