مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 08:102023-06-19اقتصادي

آبرسانی سیار به کمتر از 10 روستای اسدآباد/3 حلقه چاه پدافندی حفر می شود


مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان اسدآباد گفت: در حال حاضر کمتر از 10 روستای اسدآباد دارای مشکل آب هستند و به صورت ساعتی با تانکر آبرسانی می شوند اما مشکلات آب این روستاها در حدی نیست که بگوییم تنش آبی دارند.

- ایسنا/همدان مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان اسدآباد گفت: در حال حاضر کمتر از 10 روستای اسدآباد دارای مشکل آب هستند و به صورت ساعتی با تانکر آبرسانی می شوند اما مشکلات آب این روستاها در حدی نیست که بگوییم تنش آبی دارند.

مصطفی خزاعی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در رابطه با روستاهای تحت پوشش امور آب و فاضلاب شهرستان خوشبختانه مشکلی در حوزه آب این روستاها نداریم و بیشترین مشکل موجود در حوزه آب روستاهای اسدآباد مربوط به روستاهایی است که تحت پوشش امور آب و فاضلاب نیستند.

وی تصریح کرد: روستاهای ملاولی، چشمه بید، قمشانه، چهار چشمه و ترخین آباد از جمله روستاهایی هستند که به علت کم شدن سطح آب چشمه های روستا در این شهرستان دارای مشکل آب بوده و برای مرتفع شدن مشکل به صورت ساعتی با تانکر آبرسانی می شوند.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان اسدآباد خاطرنشان کرد: در حال حاضر از 100 روستای سطح شهرستان اسدآباد، 74 روستا تحت پوشش امور آب و فاضلاب است و 26 روستا تحت پوشش نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی سیار به کمتر از 10 روستای اسدآباد/3 حلقه چاه پدافندی حفر می شود

آبرسانی سیار به کمتر از 10 روستای اسدآباد/3 حلقه چاه پدافندی حفر می شود