مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 16:252023-06-02اقتصادي

جدیدترین تغییرات وام مسکن/ یک وام دو برابر شد!


مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی بر رفع موانع موجود برای تولید مسکن در بافت های فرسوده تاکید کرد و گفت: توافقاتی که با صندوق کار آفرینی امید برای افزایش تسهیلات جابه جایی ساکنان بافت های فرسوده انجام شده بسیار مثبت است.

- وزیر راه و شهرسازی گفت: تسهیلات ودیعه مسکن برای ساکنان بافت های فرسوده که واحدهایشان نوسازی می شود، در تهران 120 میلیون و در مراکز استان ها 90 میلیون تومان است که نسبت به سال گذشته 100 درصد افزایش داشته است.

مهرداد بذرپاش در مراسم افتتاح 5000 واحد نهضت ملی مسکن در بافت های فرسوده اظهار کرد: نوسازی بافت های فرسوده بسیار مهم و در اولویت است.

از ابتدای حضورم در وزارت راه وشهرسازی در موضوع مسکن، تلاش ها متمرکز بر نوسازی بافت های فرسوده بوده و تلاش داریم تا عقب ماندگی های دهه اخیر را جبران کنیم.

حدود 30 درصد جمعیت کشور در بافت فرسوده زندگی می کنند وزیر راه وشهرسازی گفت: در حال حاضر 9 درصد کل شهرها با حدود 30 درصد جمعیت کل کشور در بافت فرسوده قرار دارد که ضرورت دارد ضمن تولید مسکن، نوسازی این بافت ها نیز توأمان انجام شود زیرا این موضوع هدف دولت و ضرورت کشور است.

وی تاکید کرد: نوسازی در بافت های فرسوده چندین حسن دارد که بخشی از آنها شامل وجود زیر ساختها و سایر منابع شهری، کاهش قیمت تمام شده مسکن، وجود شبکه های حمل ونقلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین تغییرات وام مسکن/ یک وام دو برابر شد!

جدیدترین تغییرات وام مسکن/ یک وام دو برابر شد!