مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 23:052023-06-01سياسي

محرومیت زدایی اولویت دولت سیزدهم است


استاندار مازندران با اشاره به اینکه پس از گذشت بیش از 40 سال از عمر انقلاب هنوز در برخی از روستاهای مازندران امکانات زیرساختی مانند آسفالت و آبرسانی وجود ندارد که باید سریعا رسیدگی شود، - ایسنا/مازندران استاندار مازندران با اشاره به اینکه پس از گذشت بیش از 40 سال از عمر انقلاب هنوز در برخی از روستاهای مازندران امکانات زیرساختی مانند آسفالت و آبرسانی وجود ندارد که باید سریعا رسیدگی شود، گفت: محرومیت زدایی یکی از مهم ترین اولویت های دولت سیزدهم است باید در اسرع وقت رنگ محرومیت از روستاهای مازندران زدوده شود.

سیدمحمود حسینی پور امروز در حاشیه سفر شهرستانی به روستای محروم ولو بخش یانه سر بهشهر، با اشاره به اینکه اقتصاد روستاهای مازندران از طریق مهاجرت معکوس جوانان توسعه پیدا می کند، اظهار کرد: در دولت سیزدهم به اندازه هشت سال گذشته در روستاهای مازندران آبادانی صورت گرفته است.

‎ وی با تاکید بر اینکه باید از طبیعت بکر مناطق روستایی مازندران به نفع آبادانی و اشتغال جوانان استفاده شود، تصریح کرد: رونق کشاورزی صنعتی و ایجاد صنایع تبدیلی برای اقتصاد روستاهای بخش یانه سر بهشهر با جدیت پیگیری می شود.

استاندار مازندران با قول مساعد به مردم روستای ولو از بخش یانه سر بهشهر، گفت: آسفالت راه روستایی تا هفته دولت و تلفن همراه و ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت زدایی اولویت دولت سیزدهم است

محرومیت زدایی اولویت دولت سیزدهم است