مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 15:252023-06-05سياسي

سخنگوی دولت: ما معطل چند کشور غربی برای اقتصاد نشدیم


مردم نشان داده اند که با توجه به شناختی که از انقلاب و باطن آن مانند وجود ایام الله و برنامه های مذهبی دارند، از برخی چهره های معروف که خود را مدعی انقلابی گری می دانستند، - پیشروتر هستند.

سخنگوی دولت با بیان اینکه تراز اقتصادی ایران مثبت شد، گفت: ما معطل چند کشور غربی برای اقتصاد کشور نشدیم و قطعاً دشمنان با وجود تحریم هایی که خودشان به ما تحمیل کرده اند تحمل رشد صادرات و مثبت شدن رشد اقتصادی را ندارند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، علی بهادری جهرمی شامگاه یکشنبه در مراسم ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی که در مسجد رضویه ورامین برگزار شد، اظهار داشت: نام مردم ورامین همواره با انقلاب اسلامی عجین شده و این دیار مزین به صفت انقلابی هستند، مردمی که با قیام خود در 15 خرداد سال 42 بخش مهمی از تاریخ انقلاب را رقم زدند.

  وی افزود: 15 خرداد یکی از ایام الله انقلاب اسلامی است که باید ماندگار بماند، حادثه ای که در آن مردم به معنای واقعی پیشرو و خالق آن حماسه عظیم بودند.

  سخنگوی دولت در ادامه گفت: مردم ایران اسلامی در تبعیت از روحانیت و مرجعیت و حمایت از دین و اسلام، نقش بی بدیلی را ایفا کردند و این حضور در صحنه باعث شد تا یک فرد روحانی که از امکانات سخت افزاری بسیاری برخوردار نبود موفق شد تا با برهم زدن معادلات جهان، یک حکومت 2500 ساله را ساقط کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی دولت: ما معطل چند کشور غربی برای اقتصاد نشدیم

سخنگوی دولت: ما معطل چند کشور غربی برای اقتصاد نشدیم