مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 19:152023-06-21سياسي

برای اینکه اقتصاد مردم پایه شود، باید بسیج ورود کند


رییس سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن کشور با بیان اینکه در حال حاضر در یک جنگ ترکیبی هستیم که ورود بسیج به عرصه صنعت و رفع مشکلات آنها به مثابه جهاد است، - ایسنا/فارس رییس سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن کشور با بیان اینکه در حال حاضر در یک جنگ ترکیبی هستیم که ورود بسیج به عرصه صنعت و رفع مشکلات آنها به مثابه جهاد است، گفت: برای اینکه اقتصاد مردم پایه شود، باید بسیج ورود کرده و اثرگذار ظاهر شود.

مجتبی اصغری چهارشنبه 31 خرداد در همایش 2 روزه توانمندسازی بسیج مهندسین صنعت در شیراز با اشاره به اینکه بسیج به معنای تبلور مردم سالاری است، اظهار کرد: اگر بخواهیم اقتصاد مردم پایه شود، باید بسیج ورود کرده و اثرگذار ظاهر شود.

او با ابراز خوشحالی از هم افزایی و تعامل بالای میان مدیران استانی در فارس، گفت: اشتغالزایی صرف پول پاشی نیست و باید کل نظام اقتصادی، حقوقی و اجتماعی در مفهوم کسب و کار در یک راستا و هماهنگ باشند تا یک اشتغال ایجاد شود.

اصغری ادامه داد: پول در چرخه کسب و کار نقش روغن را دارد و سبب روان شدن کارها می شود.

او با بیان اینکه متاسفانه بخشی از کار واحدهای تولیدی و صنعتی در گرو بانک هاست، گفت: امیدواریم بازار سرمایه به جایگاه واقعی خود برسد و کمک حال صنعت و واحدهای تولیدی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای اینکه اقتصاد مردم پایه شود، باید بسیج ورود کند

برای اینکه اقتصاد مردم پایه شود، باید بسیج ورود کند