مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 14:552023-06-11سياسي

آماده نقش آفرینی بیشتر در توسعه کرمانشاه هستیم


رییس دانشگاه رازی کرمانشاه با اشاره به آمادگی این دانشگاه برای نقش آفرینی بیشتر در توسعه استان، گفت: به این منظور چندین برنامه را در دستور کار قرار داده ایم.

- ایسنا/کرمانشاه رییس دانشگاه رازی کرمانشاه با اشاره به آمادگی این دانشگاه برای نقش آفرینی بیشتر در توسعه استان، گفت: به این منظور چندین برنامه را در دستور کار قرار داده ایم.

دکتر محمدنبی احمدی با حضور در دفتر ایسنا در کرمانشاه، با اشاره به رویکرد توجه به مهارت آموزی در نظام آموزش عالی کشور، اظهارکرد: طی سالهای گذشته در دانشگاه های کشور تنها آموزش های صرف نظری به دانشجویان داده می شد و خلاء بزرگی به نام مهارت آموزی داشتیم.

وی ادامه داد: از آنجایی که در این سالها دانشجویان ما میدانی و مهارت آموز نبودند، در نتیجه پس از فارغ التحصیلی، زمینه اشتغالزایی چندانی برای آنها فراهم نمی شد و یا اگر اشتغالزایی شکل می گرفت، در حوزه تخصصی که تحصیل کرده بودند، نبود.

رییس دانشگاه رازی کرمانشاه بااشاره به نقشی که دانشگاه ها می توانند در مهارت آموزی دانشجویان داشته باشند، افزود: در این راستا، دانشگاه رازی در حال طی کردن مسیر خوبی است تا در حل بخشی از مشکلات اشتغال استان تاثیرگذار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده نقش آفرینی بیشتر در توسعه کرمانشاه هستیم

آماده نقش آفرینی بیشتر در توسعه کرمانشاه هستیم