مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 13:002023-06-01اجتماعي

مسافران شمال در این 3 جاده تردد نکنند؛ ترافیک سنگین است


شمال و جاده چالوس شاهد ترافیک سنگین هستیم و همچنین در جاده هراز ترافیک تقریبا سنگین شده و این ترافیک به سمت شمال شکل گرفته است.

- مسافران شمال در این 3 جاده تردد نکنند؛ ترافیک سنگین است پلیس راه راهور: در حال حاضر ما در آزادراه تهران – شمال و جاده چالوس شاهد ترافیک سنگین هستیم و همچنین در جاده هراز ترافیک تقریبا سنگین شده و این ترافیک به سمت شمال شکل گرفته است.

رییس پلیس راه راهور فراجا گفت: هموطنانی که قصد سفر به سمت شمال را دارند از جاده فیروزکوه سفر کنند و از جاده چالوس و جاده هراز کمتر تردد شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازهمشهری آنلاین؛ سردار حسن مومنی رییس پلیس راهور فراجا در برنامه سلام صبح به خیر رادیو درباره وضعیت راه های کشور در تعطیلات پیش رو گفت: در حال حاضر ما در آزادراه تهران – شمال و جاده چالوس شاهد ترافیک سنگین هستیم و همچنین در جاده هراز ترافیک تقریبا سنگین شده و این ترافیک به سمت شمال شکل گرفته است.

  وی افزود: لذا خواهشی که از مردم عزیز داریم این است که سعی کنند اگر می خواهند به سمت شمال بروند از جاده فیروزکوه استفاده کنند و از جاده سوادکوه که فعلا مناسب ترین جاده است و از جاده چالوس و جاده هراز کمتر استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسافران شمال در این 3 جاده تردد نکنند؛ ترافیک سنگین است

مسافران شمال در این 3 جاده تردد نکنند؛ ترافیک سنگین است