مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 21:152023-06-07اقتصادي

تشریح نحوه استفاده از کالابرگ الکترونیکی


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز به تشریح نحوه استفاده و ثبت نام در طرح کالا برگ الکترونیکی پرداخت و گفت: متقاضیان با بهره گیری از این طرح می توانند 11 قلم کالا خرید داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، عبدالله دارایی، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی در نشست خبری با هدف تبیین اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی، برگزار شد، گفت: به منظور تأمین امنیت غذایی و بهره مندی آحاد مختلف مردم از طرح کالابرگ الکترونیکی، کلیه مشمولان دریافت یارانه می توانند با مراجعه به فروشگاه های عضو این طرح از یارانه یک ماه آینده خود در قالب خرید اعتباری نسبت به تهیه 11 قلم کالای اساسی خانوار اقدام کنند.

دارایی ادامه داد: البته از سیزدهم خرداد ماه نیز در قالب یک طرح برای خانوارهای تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد با افزایش 20 درصدی اعتبار خرید در طرح کالابرگ الکترونیکی مواجه و در صورتی که خانوار حداقل 70 درصد یارانه خود را به صورت کالابرگ الکترونیکی از 11 گروه کالایی خرید کند، می تواند از 20 درصد افزایش اعتبار برخوردار شود.

یعنی تا سقف چهار میلیون ریال خرید کند.

رییس شورای هماهنگی دستگاههای اجرایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز در ادامه، گفت: یارانه بگیران اختیار دارند که یارانه خود را در قالب کالابرگ الکترونیکی و خرید 11 قل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح نحوه استفاده از کالابرگ الکترونیکی

تشریح نحوه استفاده از کالابرگ الکترونیکی