مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 09:202023-05-28اجتماعي

آغاز صدور کارنامه پرورشی مدارس در قالب سامانه «نورینو»


معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از راه اندازی فاز اول سامانه صدور کارنامه عملکرد تربیتی مدارس و دانش آموزان کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اصغر باقرزاده با اشاره به ضرورت رصد و نظارت بر فعالیت های پرورشی و فرهنگی گفت: صدور کارنامه فرهنگی و پرورشی، یکی از مهم ترین مطالبات عمومی همکاران، خانواده ها، دانش آموزان و فعالان تربیتی بود که بعد از چندین ماه تلاش و اندیشه ورزی در بستر سامانه یکپارچه وزارت آموزش و پرورش راه اندازی شد.

معاون پرورشی و فرهنگی ادامه داد: از ابتدای سال تحصیلی جاری، فرآیند ثبت نام و اطلاع رسانی و اجرای مهم ترین فعالیت های پرورشی و فرهنگی از جمله مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان و فرهنگیان، مسابقات فرهنگی هنری، مسابقات پرسش مهر، گروه های سازمان دانش آموزی، جشنواره تجارب برتر تربیتی، ثبت امام جماعت، هیئت های مذهبی دانش آموزی و ثبت اطلاعات کتابخانه مدارس در قالب سامانه نورینو آغاز شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اتصال این سامانه به پایگاه داده وزارت آموزش و پرورش، تمام کنش ها و فعالیت های دانش آموزان، فرهنگیان، مدیران مدارس از ابتدای سال تحصیلی جمع آوری شده است و اکنون در قالب یک کارنامه پرورشی قابل نمایش و ارائه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز صدور کارنامه پرورشی مدارس در قالب سامانه «نورینو»

آغاز صدور کارنامه پرورشی مدارس در قالب سامانه «نورینو»