مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 17:252023-05-31سياسي

حقیقت امروز ایران اسلامی اقتدار و حرکت شتابنده به سمت پیشرفت است


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: حقیقت امروز ایران اسلامی اقتدار و حرکت به سمت پیشرفت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محسن کریمی بعد از ظهر چهارشنبه در دیدار با جامعه پزشکی و درمانی سازمان تأمین اجتماعی استان مرکزی اظهار داشت: در ایام ولادت با سعادت حضرت رضا (ع) طلب، رحمت واسعه از درگاه الهی باید مورد توجه ما باشد و نعمت بزرگ امامت و ولایت یکی از ابعاد مهم رحمت واسعه الهی است و اگر به دنبال این نعمت بزرگ هستیم باید زره سختی ها و مجاهدت ها را بر تن کنیم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: کسی که در جبهه حق علیه باطل در ابعاد مختلف مجاهدت می کند در راستای کسب رحمت واسعه الهی گام برمی دارد و شهدا در مسیر رحمت واسعه الهی قرار گرفتند و امروز الگوی واقعی جامعه شهدا هستند که هفت گام معرفت، هجرت، همت، استقامت، سرعت و سبقت را به خوبی طی کردند.

وی ادامه داد: معرفت داشتن به تکالیف الهی از وظایف مهم هر انسان است و باید با عمل صالح در این مسیر گام برداریم و امروز بهترین عمل صالح خدمت صادقانه به مردم است و البته باید شرط تقوای در عمل و اخلاص در نیت در این عمل صالح باشد.

سردار کریمی با اشاره به اینکه شهدا عمل صالح را به خوبی تشخیص دادند و در این مسیر شتابنده گام برداشتند، گفت: شهدا تمام وجودشان ذوب در ولایت و خدمت به اسلام و مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقیقت امروز ایران اسلامی اقتدار و حرکت شتابنده به سمت پیشرفت است

حقیقت امروز ایران اسلامی اقتدار و حرکت شتابنده به سمت پیشرفت است