مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 12:152023-06-08بين الملل

یورش نظامیان صهیونیست به رام الله / یک عکاس خبری زخمی شد


در یورش سربازان اسراییلی به چندین محله شهر رام الله و آغاز درگیری هایی میان دو طرف فلسطینی و اسراییلی، شش فلسطینی از جمله یک عکاس خبری در اثر تیراندازی و شلیک گاز اشک آور زخمی شدند.

- در یورش سربازان اسراییلی به چندین محله شهر رام الله و آغاز درگیری هایی میان دو طرف فلسطینی و اسراییلی، شش فلسطینی از جمله یک عکاس خبری در اثر تیراندازی و شلیک گاز اشک آور زخمی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، در یورش سربازان اسراییلی به چندین محله شهر رام الله و آغاز درگیری هایی میان دو طرف فلسطینی و اسراییلی، شش فلسطینی و یک عکاس خبری در اثر تیراندازی و شلیک گاز اشک آور زخمی شدند.

وزارت بهداشت فلسطین نیز اعلام کرد که با آغاز درگیری ها در محله های شهر رام الله شش زخمی به مرکز پزشکی فلسطین منتقل شدند که سه تن از آنها در اثر اصابت گلوله جنگی به اندام های تحتانی آسیب دیده بودند و یک مورد نیز در اثر اصابت گلوله با روکش پلاستیکی به دست زخمی شده و دو تن دیگر نیز به دلیل استنشاق گاز اشک آور دچار مشکلات تنفسی شده بودند.

خبرگزاری رسمی فلسطین (وفا) نیز گزارش داد، سربازان اسراییلی به کادر خبرنگارانی که در محل درگیری ها برای پوشش خبری حضور داشتند، تیراندازی کردند که در نتیجه آن ربیع المنیر، عکاس خبری در اثر اصابت گلوله ای فلزی با رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یورش نظامیان صهیونیست به رام الله / یک عکاس خبری زخمی شد

یورش نظامیان صهیونیست به رام الله / یک عکاس خبری زخمی شد