مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 09:302023-06-07سياسي

تأکید بر تقویت تعاملات فرهنگی و دینی میان ایران و روسیه


معاون توسعه همکاری های علمی و فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و رییس مرکز اسلامی مسکو دیدار و جوانب تقویت مناسبات فرهنگی و دینی دو کشور را بررسی کردند.

- در دیدار محمدرضا بهمنی با رییس مرکز اسلامی مسکو عنوان شد: تأکید بر تقویت تعاملات فرهنگی و دینی میان ایران و روسیه معاون توسعه همکاری های علمی و فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و رییس مرکز اسلامی مسکو دیدار و جوانب تقویت مناسبات فرهنگی و دینی دو کشور را بررسی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا بهمنی، معاون توسعه همکاری های علمی و فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و حجت الاسلام والمسلمین بخت آور، رییس مرکز اسلامی مسکو دیدار و گفت وگو کردند.

در این دیدار که حجت الاسلام والمسلمین طهماسبی، معاون مرکز اسلامی مسکو، مسعود احمدوند، رایزن فرهنگی کشورمان در روسیه و زهره حمدیه، کارشناس این نمایندگی فرهنگی حضور داشتند، جوانب تقویت مناسبات فرهنگی و دینی دو کشور و بهره مندی از فضای مثبت میان متولیان این دو بخش، بررسی شد.

بهمنی ضمن برشمردن فعالیت هایی که ذیل رویکرد جدید سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی تعریف می شوند، روسیه را دارای ظرفیت بالای همکاری های دو کشور به ویژه در حوزه اجتماعی سازی فعالیت ها و توجه به عموم جامعه مخاطبان در کنار نخبگان دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید بر تقویت تعاملات فرهنگی و دینی میان ایران و روسیه

تأکید بر تقویت تعاملات فرهنگی و دینی میان ایران و روسیه