مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 22:402023-05-31سياسي

اجازه ندهیم نهضت عظیم مردمی 15 خرداد مخدوش و وارونه نشان داده شود


رییس جمهور روز چهارشنبه در پیامی به کنگره گرامیداشت 15 خرداد، نوشت:دولت مردمی با اتکا به آرمان های 15 خرداد تمام توان خود را برای ارتقای جایگاه کشور بکار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز چهارشنبه در پیامی به کنگره گرامیداشت 15 خرداد، نوشت: سالروز قیام تاریخی و جریان ساز 15 خرداد 1342 را گرامی می دارم و به بیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و همه مجاهدانی که در این حرکت اصیل مردمی جان فشانی و نقش آفرینی کردند، درود می فرستم.

قیام 15 خرداد، طلوع نهضت اسلامی و حلقه پیوند روحانیت و مردم و همچنین گشاینده افقی نو برای ملت انقلابی و مبارز ایران بود که با آشکارتر کردن چهره خشن، دیکتاتور و بی رحم رژیم طاغوت، خط مبارزه را روشن کرد و در بهمن 1357، روشنایی و امید را برای این ملت آزاده به ارمغان آورد و الگویی برای بیداری ملت های تحت ستم در منطقه و بسیاری از کشورهای جهان شد.

رییس جمهوری افزود: این نهضت ویژگی های منحصر به فردی در تاریخ مبارزات مردم این سرزمین داشت که حضور مسئولانه و خودجوش مردم، شهادت طلبی، تحول خواهی توأم با عدالت طلبی و خودباوری از جمله این ویژگی ها بود که به نمادی روشن و چراغی هدایتگر برای حرکت در مسیر عزت، استقلال و آزادی و نفی سیطره نظام های سلطه بدل شد و امروز در پرتو هدایت ها و رهنمودهای داهیانه رهبری معظم انقلاب پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه ندهیم نهضت عظیم مردمی 15 خرداد مخدوش و وارونه نشان داده شود

اجازه ندهیم نهضت عظیم مردمی 15 خرداد مخدوش و وارونه نشان داده شود