مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 13:202023-06-02اقتصادي

دهمین آزمون مشترک فراگیر استخدامی در بوشهر برگزار شد


رییس جهاددانشگاهی استان بوشهر گفت: دهمین آزمون مشترک فراگیر استخدامی دستگاه های اجرایی این استان با رقابت بیش از هزار و 677 نفر داوطلب به همت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی استان برگزار شد.

- علی احمدی زاده جمعه 12 خرداد در حاشیه این آزمون اظهار کرد: در این آزمون هزار و 677 داوطلب با یکدیگر برای استخدام در هشت دستگاه اجرایی استان شامل گمرک، شیلات، جهاد کشاورزی، ثبت اسناد و املاک، راه و شهرسازی، پزشکی قانونی، امور مالیاتی و پست بانک به رقابت پرداختند.

وی در خصوص تعداد کل مجوزهای استخدامی تخصیص یافته به دستگاه های اجرایی استان تصریح کرد: نتایج اولیه دهمین آزمون مشترک فراگیر استخدامی برای جذب 113 نفر پس از تصحیح الکترونیکی در مرکز آزمون جهاد دانشگاهی از طریق پروفایل کاربری داوطلبان اعلام می شود.

رییس جهاددانشگاهی استان بوشهر با اشاره به این که نام نویسی این آزمون در اردیبهشت انجام شد، عنوان کرد: داوطلبان می توانند پس از اعلام رسمی مرکز آزمون با مراجعه به پروفایل خود در سامانه مرکز آزمون ضمن مشاهده نتایج اولیه از سایر مراحل جذب نیز مطلع شوند.

احمدی زاده با بیان اینکه آزمون قضات نیز ماه آینده با اجرای جهاد دانشگاهی برگزار خواهد شد، افزود: امیدورایم که آزمون وزارت نفت نیز در استان بوشهر برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهمین آزمون مشترک فراگیر استخدامی در بوشهر برگزار شد

دهمین آزمون مشترک فراگیر استخدامی در بوشهر برگزار شد