مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 16:052023-06-11سياسي

دادستان تهران از دادسرای کارکنان دولت بازدید کرد


دادستان عمومی و انقلاب تهران در تداوم برنامه های نظارت میدانی بر عملکرد دادسراها و به منظور پایش نحوه خدمت رسانی به صورت سرزده از دادسرای کارکنان دولت بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی صالحی دادستان تهران با حضور در دادسرای ناحیه 28 کارکنان دولت، ضمن اطلاع از فعالیت های انجام شده، از نزدیک در جریان عملکرد این مجموعه و نحوه رسیدگی به پرونده های قضایی قرار گرفت و توصیه ها و تذکرات لازم را خطاب به کارکنان و مسئولان دادسرا ارائه کرد.

وی در بازدید از بخش های مختلف دادسرا بر تکریم مراجعان و لزوم اتخاذ تصمیم مقتضی مبتنی بر قوانین و مقررات توأم با سرعت در رسیدگی های قضایی تأکید کرد.

دادستان تهران همچنین از نزدیک در جریان آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده های کثیرالشاکی قرار گرفت و ضمن گفت‎وگو با شکات و مالباختگان، دستور ویژه برای تسریع در تعیین تکلیف این پرونده ها و سرعت بخشی به احقاق حقوق مالباختگان را صادر کرد.

صالحی در دیدار و گفتگو با قضات و کارکنان اداری، بر لزوم کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده ها، حفظ نظم و انضباط در محیط کار و رعایت اصول و دستورالعمل های بایگانی تأکید کرد.

دادستان تهران ضمن رسیدگی به درخواست ها و مشکلات قضات و کارکنان دادسرا، تصریح کرد: همکاران قضایی و اداری با حفظ روحیه جهادی، همه تلاش خود را د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان تهران از دادسرای کارکنان دولت بازدید کرد

دادستان تهران از دادسرای کارکنان دولت بازدید کرد